21 Eylül 2012 Cuma

Evimize Geldik

Çook güzel bir tatilden döndük geldik Ankara'ya. Macera dolu başladı tatil serüveni, ben iki günde valizleri hazırlayıp sabah yedide her şey hazır kapı önündeydim ama nedendir bilinmez biz uçağı kaçırdık :) Otel odamız önce kötü sonra süperdi :) Uzun uzun anlatılacak hikayelerim var.
Tatilin en güzel yanı zaten suyu seven Asya denize de havuza da bayıldı.  Maşallah minnoşa oynadı durdu.

Havuzda oynayan Asya Kızın elleri ayakları hiç durmadı. Haşema gibi duran bu mayoyu decatlondan aldık ve çilekli mayomuzu sadece bir kez giydik o da fotoğraf çekip çıkarttık.

Şezlongda güneşlenen Minik Asya ama haşemadan güneş alamadı tabiki de :) Bizim kız çok beyaz o nedenle biz çok çok çok koruduk onu. Sonunda pişik, isilik, güneş yanığı yapmadan tatilden döndük ya bizden mutlusu yok. Dönüşte herkesin söylediği aaa bu  bebiş hiç yanmamış lafını iltifat kabul ettik. Onlar her ne kadar şaşkınlıkla ve bizi esefle kınayarak (!) söyleseler de :)

Bu da havuzdan çıkmış, şaşal şişelerle duş almış ve sonrasında bornozuna sarılmış halde şebeklik yapan Asya. Duş suları çok soğuk olduğu için yanımıza aldığımız üç şişe şaşal bizim minnoşu yıkamaya yetti. Hem de güneş de bekleyip azıcık ılıyınca su o kadar güzel oldu ki Asya bir sürede bu şekilde dışarıda da su ile oynadı tam bir su kuşu oldu.

Kum ve su ile buluşan minik ayaklar :)

1. Hoşgeldiniiiiiiz
    Tatiliniz güzel gecmesine çok sevindim.
    Su çocuklar için harika bir eğlence :)
    Maşallah Asya'ya :)

1. Canım çok teşekkürler
      Asya banyo yapmayı seviyordu zaten ama ya denizden korkarsa diye düşünmüştüm
      Şükür korkmadı maşallah minnoşa

2. Suyla doya doya oynamasına çok sevindim :) Hoşgeldiniz :)

1. Hoşbulduk canım.
      İnan ben de sevindim bu işe :)

3. Pişt pembe haşemalı :) sudan çok hoşlandığı her halinden belli. Seneye kova takımı alırsın artık, kaleler yapılır. Herhalde o zamana geçer bu merakları, kumu avuçlayıp yemeye kalkmazlar.

1. Burcucum bayıldı suya seneye tüm yaz sana yollıycam bu kızı üç ay yaz tatili yapsın Ata ile birlikte :)

4. suyun icindeki ayaklarin sirinligine :)) bu cocuklarin hepsimi suyu sever bizimkide cikmak bilmiyor sudan:)

1. Maşallah diyelim bizimkilere
      valla hepsi sevmiyor :)
      daha suyu görünce bağaran bebişler de vardı sahilde..

5. merhabalar,

iyiki uğramışsınız bana...minik asya'nın maceralarını izlemek keyif olacak benim için. Maşallah çok tatlı :)