5 Ocak 2013 Cumartesi

Yerin Ayrı 2012 :)

1980 Doğumlu biri olarak 80 yılı milattır benim için. 80 den önce doğanlar büyüktür, sonra doğanlar ise küçük. Seksenliler ise candır! Seksenlerde çocuk olmak bizim için geçerlidir de 81 liler için değildir sanki :) Neyse konumuz 2012. İşte benim için yeni bir milat,  artık hayat 2012 den önce ve sonra diye ikiye bölündü bile :)
Yerin bende apayrı 2012 ;)
Asya kuzusu artık bizimle ve minnoşumla hergünümüz ayrı bir eğlence. Asya benim canımdan bir can! Artık hiç birşey eskisi gibi olmayacak. 2012 den sonrası Asya'dan sonrası.
 Ayşe Defne, Ennur Ela ve Elif Asya yeni yıla bir kala ağaç süslüyorlar ne kadar da tatlılar :)
Asya'nın ilk yeni yıl partisi. Parti mi abarttım sanki ;)
Ve tabiki de hoşgeldin 2013 senden de bir sürü güzellik bekliyorum ona göre :)

11 yorum:

  1. Yaa evet ben de bir 80'li olarak aynen öyle düşünürm hep :)
    İyi ki gelmişler bunlar bizim hayatımıza di mi?
    Ne kadar tatlı olmuş Asya mor mor.
    Maşallah bebeğime.
    Bu sene birçok yeni heyecan bizi bekliyor.
    Hepimiz için çok güzel geçer inşallah.
    Sağlıkla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seksenler forever :)
      İyi ki var bu minnoşlar
      2013 ün ilk güzelliği Asya'nın yürümesi olacak day day durma kısmını uzatmazsa yaşında yürür inşallah kuzum.
      Çok güzel bir yıl olsun
      Alis' i öpüyoruz

      Sil
  2. Yaşasın 80'ler ama ben 82 liyim :)

    Elif'im cok güzel olmuş o kostümüyle

    Güzel ailene ve sana 2013 ten güzellikler getirmesini diliyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2013 hepimiz için güzel bir yıl olsun Emrecim :)
      82 mi? 80 liler hariç kimseyle görüşmüyorum ona göre :P

      Sil
  3. mutlu seneler Asya 'ya ve size.Tez zamanda yürümesi dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teekkürler canım adaşımızı öpüyoruz
      Asya'nın yürüyeceği günleri dört gözle bekliyoruz valla

      Sil
  4. tüm istedikleriniz gerçek olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım senin de tüm istediklerin gerçek olsun
      Sevgiler

      Sil
  5. merhaba güz ablacım merve ben (gülçinin arkadaşı) nasıl buldum ama seni:))
    ben 84lüyüm ama seksenler benim de hakkım:)
    inşallah tatlı kuzucuğunla ve ailenle çok mutlu bi yıl olur 2013.. takipğteyim bundan sonra:) çok çok öptüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervekum hoşgeldin
      Ne iyi ettin de buldun beni :)
      Ben de seni izlemeye aldım canım
      Sana da ailenle musmutlu bir yıl diliyorum
      84 lüsün ama kabulümsün :)

      Sil
  6. Güz ablacım Merve ben, gülçinin arkadaşı.. Nasıl buldum ama seni:)

    Çok güzel bir blog olmuş, ellerine sağlık.. Takibe aldım seni:)
    ben 84lüyüm ama 80leri yaşamaya benim de hakkım var:P
    Yeni yılını kutluyorum, seni ve kuzucuğunu çook öpüyorum..

    YanıtlaSil