12 Haziran 2012 Salı

Aqua Vega

Minnoşum balıkla gözgöze :))
Benim minik kızım dünyayı algılamaya başladı :) Herşeye ilgiyle bakıyor, izliyor... Ne anlıyor hiçbir fikrim yok ama çook güzel görünüyor bu inceleme halleri. Asya'yı haftasonu NataVega Avm içerisindeki akvaryuma götürerek onun için çok büyük bir inceleme alanı yarattık. Ve sonuç müthişti! Kimi balıklara melul melul baktı, kimisini görünce çırpınmaktan elleri ayaklarına karıştı, kimisine gözlerini faltaşı gibi açarak baktı. Ve sonunda pili bitti gülerken oynarken birden kafası yana düştü ve uyudu :) İlk defa bu kadar hızlı uykuya geçiş gördüm. Çok güldük haline. Minnoşum daha yarısını bile görmeden uyuyakalınca akvaryumun zevkini çıkartmak bize düştü. Özellikle tünel çok güzeldi. Gerçekten çok büyüktü. İlgiyle heryere bakmaktan mı, yoksa ışıklardan mı bilmem bir süre sonra gözlerim çok acıdı. Bir de minik ziyaretçilerin sayısının fazlalığından  bir sürü çocuk sesi uğultu halinde kulaklarımızdaydı.  Asya'nın neden bu kadar kısa sürede devreyi kapattığına şaşmamak lazım yani.

Allahım neler görüyorum bakışı :))

Dönelim akvaryuma. Tünelin içinden geçmek sanki denizaltında yürüyormuş hissi veriyor. Sağımdan solumdan tepemden balıklar geçip durdu. Biraz fotograf ile akvaryum turuna buyrun. 
Ailecek gezen bu balıkları seviyorum :)

İşte bu da vatoz. Sevimli bir hayalet gibi süzülüp duruyordu.
Bu müthiş orman tamamen deniz bitkileriyle oluşturulmuş. Tek kelime ile bayıldım.
Akvaryumun içi görsel olarak da renklendirilmişti. Hatta tünelde bir uçak enkazı vardı :)
Ben her ne kadar galatasaraylı olsam da bu fenerli balıkları seviyorum. Çok hoş görünüyorlar.
Yengecin bu kadar etkileyici olabileceği tahmin bile etmezdim.
Hem güzel hem de ürkütücü.



Biz gittiğimizde giriş ücreti Yetişkin 15TL, Öğrenci 10 TL şeklinde idi. Bir de hatıra fotografı çektirdik ilki 10TL daha sonra aldığımız her foto 5 TL. Haftanın iki günü balıkadamlar akvaryum içine girerek köpek balıklarını besliyorlarmış biz o güne denk gelmedik ama bir kez de bu güzellikleri yemek saatlerinde görmek isterim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder