19 Haziran 2012 Salı

Odamızı ayırdık

4. Ayımızı doldurduğumuz 13 Haziran gecesi Asya'yı odasında yatırdım. Benim için biraz uykusuz da olsa Asya için süper rahat bir geceydi. Ben habire bir ses duyduğumu sanarak odasına gidip durdum. O ise maşallah mışıl mışıl uyudu :)) Bebeğin odasını ayırmak için erken mi geç mi bilmiyorum ama odamızdaki minik beşiğine sığmakta zorlanıyordu ve sıcaklar arttığı için o küçücük yerde çok terliyordu. Şimdi geniş karyolasında sere serpe uyuyor. Bugün 6. geceyi uyudu, yani neredeyse bir haftayı devirdik bir sorun yaşamadık. Bu işi erkenden hallettiğim için kendimi şanslı sayıyorum. İnşallah sonrasında sorun yaşamayız. Bu arada şunu da söylemem gerek ki sabah uyandığında yanımıza alıp sabah neşesinin keyfini de çıkarıyoruz. O sabah gülücükleri herşeye değer...
Minik beşiğinde parmaklıklar ardında Elif Asya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder