8 Ağustos 2012 Çarşamba

Büyüdüm Mantı Büküyorum

Bana ev işlerine yardıma gelen Hayriye Abla mantı konusunda tecrübeli olunca hadi kışlık mantı yapalım dedim. Beş kilo un  eşliğinde sabah gelir gelmez  başladı hamur açmaya ben de doldurmaya yardım ettim, kızım da ortalığı dağıtmaya, hamurları mıncıklamaya yardım etti. Süper oldu. İşin büyük kısmını Hayriye Abla yapsa da ben çok yoruldum ama Minnoş çok eğlendi. Kış boyu yenilecek mantımız oldu. Erişte de kestik bi de çorbalık kestik. Kışlık hazırlığın hamursal kısmı tamam sayılır :)  Bayram sonrası Ayaş'a gidilecek tarladan sebzeler alınacak. Yani bir de sebzesel kısmı var bu işin. Böyle giderse bizim Asya Kız pek hamarat olacak.

İtina ile hamur mıncıklanır : )) Elinden zor aldık.
Valla bunları da attım torbalara, yerken kızım yapmıştı der afiyetle yerim :))



Minik elleri ile nasıl itinalı tutuyor hamuru.
Hamurlu ellerini yerim senin.
Yere dökülenlerin peşinden de bakarmış kuzum.


Hayriye Abla şaka ile kızıyor ona bakıyor ama durmuyor tabi ki de  :))
Mantılar da fena gözükmüyor hani

Tahtaya vurup durdu elleri ile delirdi bi ara sofrayı kaldırıp ağzına götürmeye bile çalıştı.
Baktı olmuyor hatuna oklavayı verdik onu kemirdi ama fotosunu kaçırmışım üzüldüm valla :(


Fırtına öncesi sessizlik
Ağza bak düğmelenmiş :)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder