1 Ağustos 2012 Çarşamba

Miskin Eşşek İgor

Winnie The Pooh karakterlerinden İgor (Eeyore) benim en sevdiğim peluş oyuncak. Eskiden bu çizgi film varken böyle oyuncakları yoktu varsa da ben hatırlamıyorum. Şimdilerde ise çizgi film yok ama her yer karakterlerin oyuncakları ile dolu. En üzgün bakışlı, en sempatik, en miskin, en uyuz olanı da tabiki eşşek İgor. Babişko bize kocaman bir paketle gelip süpriz yaptı İgor'u almış gelmiş. Çok mutlu oldum. Laf aramızda Doğan miskinliği ile İgor'a benziyor :) Benim minnoşum İgoru görünce önce bir afalladı hatta ilgilenmek istemedi. Bence büyük mavi eşşekten korktu ama çaktırmadı. Sonra ufak ufak eşşeği tartaklamaya başladı. Orasını burasını çekiştirdi. Baktı ki eşşekte ses seda yok, baskın olduğunu anladı benim yavru kuşum ve sersemletti hayvancağızı :) Bu arada bir de İgorlu emzik aldık çok güzel oluyor ağzında ama hiç foto çekmemişiz. Emziği  uyurken veriyorum sadece bu nedenle uykusuz fotosunu özellikle çekmek gerekecek.
İmdat diyor bence : ))

Miskinlik bulaşıcı galiba
Kocaman esneyen yavru kuş

Bi iki çekiştirme denemesi

Kafa kafaya poz verelim en iyisi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder