10 Ağustos 2012 Cuma

Doğum Sonrası Kilolar

Bebeğim dünyalar güzeli kızım, senin  için herşeye değer.

Değer değmesine de şu kilolar nolcek onu bilmiyorum. Şimdi şöyleki benim doktorum kolay doğum yapmak istiyorsan yedi kilo almalısın demişti. Ben Ebru Şallı mıyım diye dalga geçmiştim. Ah ahh şimdiki aklım olsa yedi kilodan bir gram fazla almazdım. Doğumu kolay yaptım da doğum sonrası kiloları vermek için almazdım o gramları.  

Sonrasında ise hamilelikte alnabilecek ideal kilo 12-14 kilo arasıdır demişti. Ben şanslı bir hamile olarak bi çok şeyden tiksindim hamileliğimde, yemedim, hiç bir şeye saldırmadım, daima aç falan hissetmedim. İdeal kilo sınırları içinde kilomu aldım, doğumu yaptım, evime geldim. Herkes doğumda 5- 6 kilo gider sana yarısı kalır derken ben doğumdan matematiksel olarak kızımın kilosunu dahi vermeden çıktım. Hal böyle olunca elimde nur topu gibi 10 kilocuk fazlalığım kaldı. Aslında elimde değilde göbeğimde ve basenimde desem daha doğru. 

Bebeğim altı ayını doldurmak üzere iken bu fazlalıklar beni çok sevdiğinden hala benden ayrılmadı. Tabi ben kendimi Çağla Şikel zannettim o röportajında demişti ki sadece emzirdim kırkı çıkmadan gitti tüm kilolarım. E be kilolar Çağla'ya öyle de bana niye böyle. Ben de emzirdim neden gitmediniz anlamadım.

Tabi birde bünyemin yaptığı bir oyun var ki o da şöyle: Hamilelik süresince hiçbirşey canım çekmezken(ıspanak hariç) şimdi aşeriyorum. Herşeyi yiyebilirim açım ben aç. Ömrümde kola nedir bilmezken şimdi günde bir litre içebilir durumdayım.   

Şöyle de bir söylem var: Rejim yapmaya gerek yok sadece tatlı yeme, ekmeği azalt emzirirken zaten verirsin kiloyu... Eeee ben tatlı yemiycem ekmeği azaltcam bunun adı rejim olmayacak öyle mi? Biri beni fena kekliyor olmalı neyse.

İşin özü şurda altı ayımızı doldurmaya kaldı üç gün. Ben de rejime başlamazsam o kiloları vermezsem ne olayım. Sözüm sözdür. Yaz geldi geçiyor işte buraya yazıyorum 38 bedene inmek bana bundan sonra farzdır.

Şişko annesinin güleç kızı :)  

Sanırım iki aylıktık hala el el üstüne koyup uyuyoruz :))

2 yorum:

  1. :))
    Benim doktorumda aynı şeyi söylemişti. Hatta benim 17kg aldığımı görünce diyetisyene göndermişti. Hamileliğim son aylarında diyet yapmaya bile başlamıştım. Ama sadece başladım :) Devam edemedim :P Edilecek gibi değildi liste çünkü. En hızlı kilo vermenin emzirmek olduğunu duymuştum bende.
    Doğum izni bittikten sonra yoğun iş temposu ve Ada sayesinde 58 kgyim şuanda :) Hala fazlam vaar:)
    Kolay gelsin Güz. Başaracaksın :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım. İnşallah verebilirim kiloları. Senin gibi kilo verenleri gördükçe mutlu oluyorum demek ki yapılabiliyormuş diyorum.
    Elif Asya emekleme çalışmalarında yakındır benim de koşturma zamanlarım.
    Ada'ya aferin zayıflatmış annesini :)

    YanıtlaSil