15 Şubat 2013 Cuma

Sevgililer Gününün Tarihi Değişmiş

Böyle bir söylenti yaysam internet alemine kaç kişi inanır acaba :)
Ama vallahi doğru! Bizim evde bu tarih değişti. 13 Şubat olarak kutladık bu sene ve bundan sonraki senelerde de 13 Şubatta kutlayacağız Allah izin verirse. Bir taşla iki kuş vurma durumu Asya'nın doğum günü ile birleştirdik sevgililer gününü :)
Ben özel günler ve haftalar meraklısıyım biraz. Kutlamaya sebep olsun ben hemen kutlarım Doğan da sağolsun her seferinde ufak tefek de olsa hediyesiz durmaz. İçinden gelmese de, bazen söylense de alır o hediyeyi. Hatta Asya'nın doğumunda gitmiş tüm sene için hediye almış. Doğum hediyesi, anneler günü hediyesi, doğum günü hediyesi, yılbaşı hediyesi vs.şeklinde. Tek seferde kurtulmak istemiş bu angaryadan.  İlk parçayı verip gerisini bagaja atmış. Tabi benim kalan hediyeleri tesadüfen bulmam pek uzun sürmedi :) Ve böylece kara geçeyim derken zarara uğradı sevdiceğim. Sil baştan hediye aldı diğer günlerde yazık adama. Ben ilk defa bu sevgililer gününde kutlamayalım dedim, biz artık sevgili değil anne babayız dedim. Geleneksel Türk ailesiyiz biz anneden sevgili olmaz, babadan hiç olmaz :) Asya'nın doğum gününü hafta sonu kutladığımız için çekirdek aile kutlamamızı çarşamba akşamı yemeğe giderek yaptık. Günaydın'da enfes kebapları götürdük. Asya kız da bir miktar salatalık tırtıklayıp kebapların tadına baktı. Ve döndük evimize. Böylece hem bebeğimizin doğum gününü kutladık hem de sevgililer günümüzü. Ertesi gün yani perşembe itibari ile sevgililer günü kutlamaları her yerden ilan edilirken ben ev toplayıp bebek emziren bir moddaydım. Derken telefon çaldı Doğan kuyumcudaymış "ne alayım sana" dedi. Hediye istemem, benim hediyem Asya triplerini hemen bir yana bırakıp bir minik küpe istedim :) Nur topu gibi kelebek küpem oldu. Çok da güzel oldu :) Neymiş efendim sevgililer günü bahane hediye şahane. Hediyeleşmek sünnetmiş hem, hediye alınız, aldırınız :) Alın verin ekonomiye can verin de diyeyim tam olsun :)
Bu arada bu kelebek küpeler kızıma kalsın diye düşünüyorum. Doğum hediyem için de aynı şeyi düşünmüştüm. Tüm anneler böyle mi acaba ufak tefek kendinden hatıra bırakma peşinde, beni unutmasın telaşında...

3 yorum:

  1. bence kullanın küpeleri.Asya'ya beraber seçip alırsınız.Özel gün bahane hediye şahane.:)GÜzel günlerde kullan hediyelerini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kutuyu açar açmaz taktım küpeyi kulağıma :)
      Tabiki kullanıyorum da ilerde Asya'ya veririm :)
      Büyüsün bi genç kız olsun da önce :)

      Sil
  2. minik asyanın yeni yaşını kutlarım.. allahım hep güzel günler göstersin inşallah..

    YanıtlaSil