5 Şubat 2013 Salı

Mim miş

Mimlenmişim :) Şu sıralar Yiğit'in hastalığı ile uğraşan Nermin mimlemiş beni.  Bende mimin kalmış bi uğrayıp alıver dedi ben de kaptım geldim mimi :) Tüm hasta bebişler ile birlikte Yiğit'e de acil şifalar diliyorum.Ve başlıyorum soruları cevaplamaya


Şu an olsa çok sevinirim?
Güzellik yarışmasında eline sihirli değnek verilmiş kız misaliyim bu soruya cevap verirken :)
Ol desem olacaksa öncelikle tüm bebişler sağlıklı olsa sevinirim.
Daha maddi bir cevap verecek olursam, kapıda 2013 model Mercedes clk 350 olsa sevinirim :)
Tamam daha makul bir sevinme duygusu için şöyle cevap vermeliyim.. Güsselce bir uyku uyursam, mesela kesintisiz altı saat falan acayip sevinirim. Asya kaç sefer uyanacak bakalım bu gece diye düşünmeden yattığım günlerde gelecek mi acaba?

Şimdi orada olmak vardı?
Şimdi istanbul’da olmak vardı anasını satayım
Püfür püfür bir vapurun yan tarafında
Şuanda istanbul’da olmak vardı anasını satayım
Yeni cami de mısır atmak kuşlara
Köprüde balık ekmek yemek
Dolmuşa çek dostum demek
Ver elini kadıköy,ver elini kalamış,moda

:) :) Anasını satayım


Nerde o eski günler?
Harbiden nerdeee o eski günler. Ama sorun yok geleceğe bakalım
Güzel günler göreceğiz güneşli günler
Çocuklar inanın inanın çocuklar
Güzel günler göreceğiz güneşli günler  :))


Pek bi kopyala yapıştırcı gördüm kendimi cevaba uygun şarkı, şiir sözü itina ile kopyalanıp yapıştırılır.

Neleri özlüyorum?
Bu cevaba da uyacak bi türkü sözüm var
Valla bu son... Diğer cevaplara adam gibi cevap vercem

Uçan da kuşlara malum olsun
Ben annemi özledim
Hem annemi hem babamı
Ben köyümü özledim
Çok severim?
Annemi, kardeşlerimi, kocamı ve tabikisi Asya'yı :)
Çikolatayı, acıyı, iskenderi, künefeyi, bilumum börek, çörek, kek, pasta çeşitlerini :)
Koltukta yayılmayı, evi döküp saçmayı, mutfağı dağıtmayı :)
Makyaj malzemelerini, en çok da ruju :)
Süsü püsü çeşitli kokoşlukları
Anne günlerini :)
Sabah uykusunu, sabah kahvaltısını, sabah keyfini
Okuduğum ve okuyamadığım  tüm kitapları, kütüphane sessizliğini
vs. vs. vs.
Gece gece bu kadar aklıma geldi ben bayağı bişiyi bayağı bi çok severim aslında

Bi de üç noktayı severim ben aslında
Her cümlenin sonuna koysam devamı var niteliğinde olur mu acaba... (bak olmadı mesela buraya )

Nefret ederim?
Hırt insanlardan nefret ederim
Su katılmamış salaklardan, söyleneni bir türlü anlamayanlardan
Sadece gücü kadına yeten sözde erkeklerden, karısını  kız dövenlerden, küfür edenlerden,
Trafikteki tüm otobüs,dolmuş ve taksi şoförlerinden (evlerindeki hallerinden nefret etmiyorum, birinin babası, abisi, amcası, dayısı pozisyonunda süper iyi insanlar olabilirler ama trafikte pek de öyle değiller)
Vicdansız, insafsız insan görünümlü yaratıklardan nefret ederim.

Ooo baby nefret ettiğin şeyleri yazmak bile sinir yapıyor insanda bi an asabiyet yaptı bünyem, yazarken kaşlarım çatıldı o derece... (üç nokta)

Bugünlerde çok fazla dinledim?
Müzik ruhun gıdasıdır doğru ama bu aralar ben Asya ile besleniyorum. Ruhumun  gıdası onun mırıltıları, zaman zaman hırıltıları, aa uu sesleri, gak gak sesleri, büf büf leri var bi de :)
Asya'nın sesine ses değmesin diye ben müzik falan dinlemiyorum bu ara


Şimdiki ruh halim?
Bitse de gitsek modundayım :)


Ve son soru ile ilk mimimi bitirmiş bulunmaktayım
Selam eder yatmaya giderim


Bu mim işi ebe sensin elim sende modunda
Ben kimsecikleri ebelemiyorum
Soruları cevaplamak isteyen varsa burdan buyursun
Benden iyi geceler...
Sabah sabah okuyacaklar için ise kocaman bir günaydın
Gününüz güzel geçsin.


1 yorum:

  1. Ne güzel yazmışsın! Pek bir şiirsel :) Aa uu, gak gak, ve büf büf seslerinden güzel müzik mi var dünyada!

    YanıtlaSil