16 Şubat 2013 Cumartesi

Yalnızlık Benim Eski Sevgilim

Çook eski zamanlarda, benim lise yılarımda sanırım sene 96 ya da 97 civarlarında bir adam vardı Burak Aydos diye - belki hala piyasadadır da ben bilmiyorum- onun bir de güzelim şarkısı vardı hatırlar mısınız? Yalnızlık benim eski sevgilim, yalnızlık benim en vefalı yarim, ben onu kimler için terk ettim, o beni bırakmıyor şeklinde :)
Bu şarkı dolandı az önce dilime. Niye mi? Çünkü evde yalnızım. Arabesk bi durum, bi ayrılık falan yok. Allah korusun! Sadece benim büyümüş kızım babası ile baş başa ilk defa dedesine gitti. Onlar gidene kadar ben dokuz doğurdum. Şükür sağ salim ulaştılar, hatta hemen dede ile oyuna başlayıp bana nispet telefonu bile açtılar :)
Ev pek bi sessiz, pek bi derli toplu, oyuncaksız, gürültüsüz, pek bi yalnız.
Ne yapacağımı bilemedim doğal olarak, bu bünye bir senedir bir saniye ayrılmadı kuzusundan. Evde bebek olmadan ne yapılır unutmuşum : )
Siz ne yapıyorsunuz böyle güzel fırsatları bulunca?
En iyisi mi ben gidip kendime bi fincan kahve yapayım en köpüklüsünden, elime de ya okunacak bir şey ya da çarpı işi falan alayım bir iki saat bu yalnızlığın keyfini çıkarayım.
Ne de olsa yalnızlık benim eski sevgilim :)

 
Şarkıyı dinlemek isteyenler için gelsin :)

8 yorum:

  1. :)) ohhh keyfin daim olsun diycem ama

    iç arkadaşım kahveni
    gereksiz yere tasalanma,sıkıntı yapma... :)
    arada böyle durumlar iyidir.

    gecen yıl Ada bir gece anneannesinde kaldı. o gece çok acayip olmuştum bende. alışkanlıktan sık sık uyanmıştım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gece ayrılık çok fazla ooo yoo olamaz :)
      Şaka bi yana gayet iyi geldi bu yalnızlık
      Her hafta gidebilirsiniz dedim Doğan'a :) ben de azcık nefes alayım ama di mi?

      Sil
  2. Unutmuşum bu şarkıyı, tekrar dinlemek hoşuma gitti...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüzünlü ama keyifli bir şarkı di mi
      Hoşgeldin ;)

      Sil
  3. ayyy böyle bir şarkı vardı dimi hatırladım sayenizde:)sevgiler
    omurinandi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. valla ben böyle yalnız kalınca ne yapacağımı, hangisine saldıracağımı şaşırıyorum.
    sonra bir bakıyorum hiçbirşey yapmadan harcamışım zamanımı.
    senin yine bir planın var :) keyfini çıkar valla.
    öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha aynen hiç bir şey yapamadan geliverdiler
      Plan falan hikaye teorik iyiydi ama pratiğe uymadı :)

      Sil