24 Ekim 2012 Çarşamba

Mutlu Bayramlar

Benim minnoş kızımın şu kısacık hayatındaki ikinci bayramı bu :))
Kırmızı ayakkabılarını başucuna koyup uyuyacağı günleri de görürüm inşallah.
Şimdilik onun yerine ben koydum bayramlıklarını başucuna.
Eğer üzerinize giyebileceğiniz bir bayramlığınız,
gidip elini öpebileceğiniz büyükleriniz ya da elinizi öpen birileri varsa ne mutlu!
Nice güzel bayramlara...
 
 
Bol bol şeker yiyin ama çocuklara teklif bile etmeyin :))
Foto burdan
 
 
 
Bi de kurbancıklara iyi davranın :))
foto burdan
 
 

8 yorum:

  1. Kurban Bayramınızı ve Cumhuriyet Bayramınızı kutlarım.Allah nicelerine kavuştursun inşallah.

    YanıtlaSil
  2. güzüm,
    sevdiklerinle birlikte kutlayacağın,
    mutlu,huzurlu nice bayramlar diliyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Kocaman bir amin.
    Hoşgeldim.

    Meraklı anne Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Çiğdem
      Yorumların ne iyi geldi valla :))
      Sevinmiş anne Güz :)

      Sil
  4. arkadaşım yazmammışsın, nerelerdeesin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buralardayım canım :)
      Hemencecik bi yazı yazıverdim

      Sil
  5. BLOĞUNA BAYILDIM :)TAKIBINDEYIM BENDE BEKLERIM:)

    YanıtlaSil