15 Ekim 2012 Pazartesi

Park Yatak

Bizim park yatağımız yok. Beşik almak için dolaşırken park yatakları maalesef hiç sempatik ve kullanışlı bulmamıştım. Ama merak da ediyordum nasıl bişiy acaba diye. Tatilde odamıza bir adet park yatak getirdiler ki yatağı en alt seviyedeydi. Asya'yı oraya yatırıp geri almak bel fıtığı için başlıca sebep olabilirdi o derece aşağıdaydı minnoş. Bu kadar aşağıda olunca yerde yatır daha iyi diye düşünmedim değil. Sanırım kullananlar altına yorgan sererek desteklemeliler bu altta olma durumunu.Ya da direkt yer yatağına yatırmalı bebeği, daha bir mantıklı geldi bana. Hem montessoriye uygun yatak odasında bebiş yer yatağında yatıyor ne de güzel oluyor :)

  Asya yorgunluktan nerde uyuduğunu pek umursamadı ama uyumadığı zamanlarda asla içinde olmak istemedi.
Hapis gibi kaldı kuzu orada habire pencerelerine yapışıp etrafı görmeye çalıştı.
Konuşsaydı "kurtarın beni buradan" diye bağırırdı herhalde :)


Asya kız en çok yerde olmayı seviyor. Biz park yataktan kurtuluşu yere pike serip Asya'yı üzerine atmakta bulmuştuk:)
Bizde derler ki bebiş yerde duracak, yerden kuvvet alacak. Ben bu lafa istinaden Asya'yı hep yere bıraktım uyuma durumu hariç hiç beşiğinde yatmadı minnoş ve gerçekten yerde durarak dönmeyi öğrendi, emeklemeyi öğrendi, ayağa kalkmayı öğrendi. Büyükler boşa dememişler bizim kız yerden kuvvet aldı :)

13 yorum:

  1. Çok tatlı:)O şişeleri benimki de çok seviyor.Dediğin gibi park yatak çok hantal.Tek artısı bir yere giderken rahatlıkla yanına alabilmen o kadar.Gerçi her yerde de veriyorlar yatak.Belki akrabaya filan giderken iyi olur.Almak gereksiz yine de.Ben nereye atsam da gözümün önünden gitse diye uğraşıyorum,hantal şey ile:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence almak fazlasıyla gereksizmiş ben doğru bir karar verip almamışım
      Hem de antidekoratif ürün bu park yataklar hiçbir şey ile uyum sağlamıyorlar :)
      Sen yine de atma park yatağını bir ihtiyaç sahibine yolla duasından faydalan :))

      Sil
  2. evet çocuk park yatakta yatarken sanki yerde yatıyormuş gibi :)
    Bence de en iyisi yer yatağı güz cüm
    Ada bu yaz yer yatağında çok rahat uyudu. mevsim sebebiyle yatağına döndü ama yaz için en güzeli yer yatağı bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bend e yer yatağı düşünüyorum Asya için hele birazcık aklı başına gelsin üç yaşını falan bulsun kesin yer yatağı denemem olacak :))
      Ada ne güzel yatmıştır yerde ama kışın zor dediğin gibi üşür dye tedirgin olur insan

      Sil
  3. Sadece sık seyahatlerde belki işe yarayabilir,bende pek sevimli bulup almamıştım..
    Asya çok tatlı maşallah.Atalarımız hiçbir lafı boşuna dememişler
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın çok gezen ailelerde işe yararyabilir ama oteller veriyor böyle bişeyi yolculukta yük etmeye hiç gerek yok :))
      Bizden de sevgiler

      Sil
  4. Maşallah Asya'ya ne kadar tatlı bir bebiş, altı kalın olup yerden kuvvetle beraber soğuk almasında bencede yerde olması en doğal ve güzel konum, hareketleri için, hareket edip emekleme denemeleri için. Çok tatlıymış kızınız çok maşallah diyorum yine. Ben de gazi mahallesindeyim bu arada sormuşsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kış geldi ya yerden soğuk alması da muhtemel ama kaloriferler altlı üstlü yanınca zemin de ısınıyor inşallah şütmez kuzucuk

      Ben demiştim Çukurambar'dayım yakın sayılırız :))
      Ankara'lı anneler kimler, tanışsak kaynaşsak ne güzel olur :))

      Sil
  5. yaa ankaradaki anneler toplaşıyor,
    izmirdekiler toplaşıyor,
    istanbuldakiler armut gibi bakıyor :)
    bizim eskilerden kalma tek kişilik bir yatağımız var.
    alis'in tarafına attım onu yerde duruyor.
    Beşiğimizi de gerektiğinde tek korkuluğu çıkacak şekilde aldık.
    zamanı gelince ben de açıp kullanıcam.
    bence de en güzeli yerde yatması. hem güvenli, hem de özgür olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha biz de armut modunda bakıyoruz canım ya :)
      Kim var kim yok bi yoklama alayım da ben bi toplaşma planı yaparım havalar soğumadan inşallah :))
      Yer yatağı konusunda hep destek tam destek modundayım :))

      Sil
  6. merhaba Asya bebişe saglıklar dilerim maşallah ..benim kızımda bir yaşına yeni gırdı bende park yatak kullanıyorum ama sadece uyurken üst kademesini çıkardım, evet gerçekten çok alçak oluyor almakta zorluk çekiyordum atına yüksekçe bir yatak yaptım daha rahat ettim ..bu arda benim kızımda hep yerde oynuyor oyunçaklarıda aynı Asya bebek gibi sevgiler....

    YanıtlaSil
  7. o parkın içinde olmak istememesi çok doğal,
    cezaevi gibi:)))

    YanıtlaSil
  8. bizde geçen sene köye giderken aldık park yatak.. orda bıraktık.. gidince yatıyor.. bizimki yandan fermuarlı ordan gidip çıkıyor.. ve dediğin gibi içine yorgan koyuyorum yatırırken sıcak dursun diye..
    yerde olmayla ilgili söylediklerinde çok doğru.. belli bir yere hapsetmek bana da doğru gelmiyor..

    YanıtlaSil