5 Ekim 2012 Cuma

Swimtrainer Red

Tatil maceralarımız bitti ama izleri bi kaç yayın daha sürecek :)) Yaz bitti kabul ama seneye gidecekler için bir öneri olarak hemen bu yüzme simidinden bahsetmek istedim. Asya'ya şişme kolluk ya da simit almak istedik ama sezon kapandığı için pek de çeşit bulamadık. Herkesin fikri üzerinde tentesi olanlardan almamızdan yanaydı. Ama biz onları zaten bulamadık ve gezerken swimtrainerı gördük. Pek beğendik çok beğendik hemencecik alıverdik. Kırmızı rengi bizim kilo durumumuz için uygun olanıydı. Kırmızı, turuncu ve sarı olmak üzere üç boyu var. 

 

Biz ürünü aldık ve tabiki gözle kontrol ettik yani şişirmedik. Havuza girecekken şişirdik ve alttaki bir bölmesi yırtık çıktı iyi mi? Tabi klasik burası Türkiye olur burda böyle şeyler serzenişi ve kabullenişi ile o halinde simidi kullanmaya çalıştık. Dönüşte de hiçbir değiştirme talebimiz olmadı nasıl olsa siz patlatmışsınız ya da yırtmışsınızdır söylemi ya da bakışı ile karşı karşıya kalmayı göze alamadık. Neyse bu haliyle bile işe yaradı. Kucakta hareket alanı daha geniş olduğu için Asya kucağı tercih etti. Ben iki kolundan tutup bol bol suda dans yaptırdım Asya'ya. Ama zaman zaman simitle yüzme çalışmaları da yaptı. Patlağına rağmen çok iyi bir simit olduğunu söyleyebilirim. Bir kere bebiş simit içinde dik durmuyor. Yani kolunu kaldırsa kayıp havuzun dibini mi boylar korkusu yok. Simidi öyle bir yapmışlar ki göbeğinin altına gelen ve şişen bir bölmesi var ki bizim patlak olan bölmemiz burasıydı (kesik kısmın üzerini bantlayarak kullandık tabiki de ). Bebek bölme üzerine yüzüstü yatar pozisyonda oluyor simit içerisinde yani klasik yüzme pozisyonunda. Ve ayaklarını hareket ettirdiğinde ileriye doğru gidebiliyor. Bizimki çabuk çözdü bu işi ama olları kısa kaldığı ve suya dokunamadığı için sinir oldu :) Seneye çok daha fazla işe yarayacağına eminim. Kısacası tavsiye ederim.
Nasıl da mutsuz oraya sıkışmış kuzucuk :)

Bu arada suda çıkmayan yara bandını da  tavsiye ediyorum. Biz ailecek plaj terliği mağduruyuz. Benim ayaklarım süslü terlikler yüzünden zarar görürken, Doğan'ın ayakları parmak arası terliklerden zarar görür hep. Bu sene ben naylon plaj ayakkabılarından aldım ve değişen hiç bir şey olmadı yine ayağıma vurdu :) Doğan ise Lacoste'dan düz dümdüz bir terlik aldı banyo terliği modeli ve o da vurdu :)) Bu yara bandı bu durumda bizim çok işimize yaradı. Yapıştırıyorsun bandı suya giriyorsun üzerinde bulunan şeffaf tabaka çıkıyor ve bant sanki ayakla bütünleşiyor. Aynı bant tüm gün suda olmama rağmen üç gün boyu ayağımda kaldı süper bişey bence. İşte bu bant ile yırtık kısmı çapraz bantladık bayağı iş gördü. İhtiyacı olana şiddetle tavsiye ederim :)






Tam bir öneri, tavsiye postu olmuşken Huggies Little Swimmers ı tavsiye etmemek olmaz. Biz s bedeninden iki paket alıp gittik tatile bu durumu abartmışız bir paketin yarısı ancak bitti :) Tabi havuzu fazla tercih etmediğimizden dolayı böyle oldu. Ama ben kesinlikle memnun kaldım gerçekten içine su almıyor. Bu benim için önemliydi çünkü Asya havuzdan mikrop kapar diye çok korkuyordum. Şükür böyle de bir sorun yaşamadan geldik.


Bu arada güneş kremi olarak Coppertone kullandık ve çok memnun kaldık.
İlgilenenlere duyurulur :)

10 yorum:

  1. Harika bir simit bence de Güz, biz de kullandık bu yaz, hatta o kadar sevdik, Alya icinde o kadar rahat ki ilki patladı sonra tekrar aynısından aldık, o derece! :) Hoşgeldiniz buarada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk canım :)
      Alya bu simitle denizin havuzun tadını çıkartmıştır, biz bu sene ısınma turları yaptık seneye Asya da simitin içinden çıkmayacak muhakkak :)

      Sil
  2. :)))
    ilk fotoğrafta çok tatlı......

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir tatil geçirmişsiniz.

    Bol havuzlu sürekli kontrolleri yapılan bir sitede oturmamıza rağmen doktoru izin vermedi bizim oğlana havuz için. Şu anda 9 aylık. Kimyasallar yüzünden ben de cesaret edemedim. Keşke soksaymışım dedim minik asyanın keyfini görünce.

    YanıtlaSil
  4. Stenizi yeni kesfettim. Cok keyifli

    Sizi baglantilarima ekledim.

    Benimkine de sizi beklerim www.mugekokluatik.blogspot.com

    Sevgiler

    Ates boceginin annesi Muge:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takibe aldım tabiki de ateş böceğinin annesini :)

      Sil
  5. Merhaba,

    Geçen yaz kızım da swimtrainer ile baya bir denizde havuzda yüzdü. Bence harika bir icat. Gören herkes bunu nerden aldınız diye soruyordu.

    Ben e-bebek'ten almıştım. Ama benim aldığımın da alt kısmındaki ufak bölümlerden birinde hava kaçağı vardı, şişmiyordu. İlk tatilimizde o şekilde kullandık, çok sorun olmadı. Ama o yaz ikinci tatile çıkmadan önce swimtrainer'ın merkezine email attım (adresi turkey@swimtrainer.com), durumu anlattım. Hemen hiç soru sormadan, fatura bile istemeden yenisini gönderdiler. Gerçekten harika bir firma. Belki ilerde simidi kullanmak isterseniz diye siz de mail atın, sağlamını göndersinler.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    Gecen yaz hamileyken e-bebek dergisinde gormustum bu simidi ve simdi deniz mevsimi yaklasinca bulup alayim dedim. Ancak dergide kirmizisinin 2 yasina kadar oldugu yaziyordu, annelutfen.com da ise 2-6 yas diyor kirmizisi icin. Asya kac aylikti ve siz hangi rengini kullandiniz? Benim kizim deniz sezonu acildiginda 7 aylik olacak.

    YanıtlaSil