5 Ekim 2012 Cuma

Çocuk Dostu Otel Voyage Sorgun Vol:2

Tatil durumlarını iki postta toparlayıp bitireyim. Aklım yazda kalmasın Ankara'ya sonbahar çoktan geldi. Ayacıklarım hemen üşümeye başladı ben panduflarımı giydim Asya hatun da benimle birlikte bu duruma ortak oldu. Eee anne terlerse çocuk da terler anne üşürse çocuk da üşür :)
Neyse konuyu dağıtmadan tatil anılarımızı anlatmaya devam. Tatilimizin ikinci günü  güzel hatta güpgüzel, geniş hatta gepgeniş odamıza geçmemizle birlikte tatil başladı :))
Bol foto içeren süper bir tatil oldu. Buyrun fotolara :))



 Mini club ile başlayalım foto turumuza. Sanırım mini club bulundurmayan otel yok. Ama biz ilk kez çocukla tatile gittiğimiz için ilk defa mini club gördük durumumuz uzaylı gören masum köylü kıvamındaydı. Ne yapılır ki diye düşündük ama işe yaradı. Bu binanın üst katında bebişlerin uyuması için yataklar vardı iki kere Asya'yı burda uyutmaya çalıştım ve pek tabi uyumadı :) Ağaçların altında uyumayı tercih etti.

 Burda abiler ablalar boyama yapıyorlardı. Asya ilk kez sulu boya ile haşır neşir oldu tüm elini sulu boya yapınca hemen bir A4 e baskı aldım. Böylece minnoşun ilk sulu boya el baskısını elde etmiş olduk. Gelir gelmez çerçeveleyip uygun yere konuldu el izimiz.


 Bu köy kahvaltısından bir foto. Ben bayılıyorum köy kahvaltısına :) Zaten benim için kahvaltı demek sucuklu yumurta demek. Kızarmış ekmek üzerine sürülen tereyağı bal demek. Başka da bişey istemem diyeceğim ama yalan olacak masayı sildim süpürdüm. Niye tekil konuştuğuma gelince Doğan peynir, zeytin yemez. Ömründe hiç yememiş tadını bile bilmez. Onun için kahvaltı demek sadece çay içmekten ibaret.



Ve Elif Asya'nın kahvaltısı kuru kayısı, salatalık, çeçil peyniri :) her sabah, öğlen, akşam salatalık kemirdi bizim kız :)) Bir de bulduğumuz her türlü ekmeği kemirdi. Köy kahvaltısında bazlama vardı sanırım onu kemirip durmuştu. Bu köy kahvaltısı yapılan mekanın karşısında 3 yaş üzeri çocuklar için ufak bir lunapark vardı. Asya tek başına poposunun üzerinde yeni oturmaya başladığı için onlara bindirmeyi aklımızdan bile geçirmedik. Ama uygun yaştaki çocuklar için süper eğlence olabilir.



Asya yeşile doydu. Çimlerde yuvarlandı , emekledi, oturdu, kalktı, elledi koparttı. Yeşili hep sevsin...

 Asya önce ısınma hareketleri yaptı sonra denize girdi :) Deniz sefasında, babasının kollarında...

Kemirgen minnoş benim tostuma dadanmış durumda :) Aslında bebişler için 24 saat açık süt barı vardı. Ama biz hiç kullanmadık ve ana restaurantta yine çocuklara özel bir küçük bir bölüm vardı. Püreler, çorba, patates kızartması, sosis vs. Ben bi kaç kere püre aldım Asya ufak ufak tadına baktı. Bir de Alakart restaurantları çok güzeldi. Her gece birine gittik ve yemekler süperdi. Kebapsever sevdiceğime göre en iyisi Türk Restaurantıydı. Bana göre meksika ve italyan restaurant harikaydı. Rum tavernasından çok şey beklemiştik ama umduğumuz kadar iyi değildi. Çin lokantasını kategori dışı tutuyorum :) Kızarmış ördeği süperdi mesela ama çorba kötüydü :) Bu nedenle not veremeyeceğim :) 
Minnoşum havuz kenarı sefasında :) Otelde havuz çoktu -sanrım altı tane falan- biz çocuk havuzuna hiç girmedik. Asya için Relax pool denen havuzu kullandık en sakin havuz burasıydı. +16 havuz vardı. Doğanla bebeğimiz olmasaydı burada takılırdık ne güzel dedik. Ama havuzun kenarından geçerken gördük ki aslında havuz +66 :)) Ahahaha o kadar çok yaşlı vardı ki havuz kenarında olay hiç de öyle sevgili takılırız modunda değildi.

İşte son üç gün öğleden sonralarımızı geçirdiğimiz mekan burası. Denize karşı bembeyaz geniş koltuklarda hem biz uyuduk hem Asya uyudu. Süper keyifliydi. Asya'yı deniz manzarası karşısında emzirmek anlatılmaz yaşanır bir duyguydu. Elleri ayakları oynaya oynaya, sere serpe yata yata emdi durdu.




Manzaraya karşı keyif yaparak süt içen Asya kız pek hoşumuza gitti. Asya uyduktan sonra etrafına büyük yastıklarla korkuluk yaptık :) Asya tatil boyu hızla büyümeye devam etti. Bu kız ne zaman desteksiz oturmaya başladı hatırlamıyorum  tatil boyunca desteksiz oturdu ve bi yerlere tutunarak ayağa kalkma çalışmaları yaptı. Başarılı da oldu.

Asya tüm şebekliklerini etraftaki herkese gösterdi. Bir ara barın deskinin üzerine çıktı. Herkesi eğlendirdi konulan her bardağa emekleyerek cambaz gibi ilerledi. Bi sağa bir sola resmen koşturdu durdu. Biz gülmekten öldük bu hallerine . Şebek kızım pek bir sosyal olacak bu kısmı anlaşıldı. Her gün aynı şezlongları mesken edinmekten ötürü bir de yan komşumuz oldu. Sam bir Alman bebeğiydi Asya ile aynı aydaydı altta iki üstte bir dişi vardı.Bizde hala diş yok. Sam havuzu sevmedi ama denizi sevdi. Bir de maalesef ki güneşten yandı, isilik oldu. Ama memleketine bronz döndü :)


İşte bir tatil daha böyle geldi geçti, bitti gitti :))

7 yorum:

  1. pek şukela :D

    Fotoğraflar çok güzel Güz..

    YanıtlaSil
  2. Emrecim teşekkürler.
    Hayat hep tatil tadında geçse pek güzel olurdu di mi :)

    YanıtlaSil
  3. önceliklee,,maşallahhhhh miniğimee..:))
    kırk milyonn kere hemdee..:)

    merhabalarr...:)
    kayboldum ki birbirinden hoş,birbirinden samimi paylaşımlarınızın arasında...
    :)
    yüreğinize sağğlık...
    takipçisiyim bu güzelliklerin bundan böyle.
    eğer arzularsanız,bende sayfamda sizi görmekten mutluluk duyarım..
    gönül dolusu sevgilerimle...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin
      yazıları beğendiğine sevindim
      ben zaten kekik severim :)
      hemencecik ekledim :)

      Sil
  4. merhaba
    bu otele gtimeyi düşünüyoruz 21 aylık kızım var.ve alerjim olduğu için halı kaplı olmayan parke zeminli club odalarını tercih edeceğiz.fikriniz ve bilginiz var mı

    teşekkürler yazınız için

    YanıtlaSil
  5. lütfen neden bungolow sorun oluşturdu yazarmısnız. ana binaya ve cocuk alanına yakın bungolow sıkıntı yaratır mı. yerler halı olunca toz alerjimiz azıtıyor çünkü
    ve de havuza hiç girmem denz onemli benim için denizin içi nasıldı taş kum ya da kayalık sürekli dalgalı mı sakin mi ve de derinleşiyor mu hemen

    21 aylık kızımla gitmeyi düşünüyorum yarın rez. yaptırıcağım .bir de papıllon otel belvil var karasız kaldım..sanki voyage daha yeşillik gibi.. ufak çocuk oyun alanları guneşli saatlerde korunaklı mı gece kaça kadar açıktı acil yazarmısınız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bungalowlardan giriş katı verilmişti bize oda çok dardı. Park yatakla birlikte iyice daraldı. Otel ormanın içinde olduğu için börtü böcek gibi bir sıkıntı var. Karıncalar vardı biz bu nedenle rahatsız olduk. Sizin akdinize zeminde halı istiyordum ben. Çünkü Asya çok küçüktü emekleme dönemiydi. Normal odaya geçtiğimizde yere çarşaf serip oyun alanı oluşturdum onun için ama Bungalowda böyle bir şansım yoktu. Bir de banyoda sadece duşa kavin vardı ve banyo içinde gider yoktu. Duştan sıçrayan sular sıkıntı oluşturuyor. Ve kucağımda bebek yıkamak zor geldi bana. Normal odada küveti doldurup yıkamak kesinlikle hem benim için hem de Asya için daha eğlenceli oldu. Bunun dışında otel süper çok keyifli gölge alan gibi bir sıkıntı söz konusu değil. Biz hep ağaçların altında takıldık. Oyun alanları kaça kadar açık maalesef şu an hatırlayamıyorum. Ama yeme içme yönünden bir sıkıntı yaşamazsınız. Sahili kum, Deniz'in giriş kısmında uçak taşlar var ama denizi temiz ve güzel. Asya çok küçük olmasına rağmen bi bir sıkıntı yaşamadık. Size şimdiden iyi tatiller

      Sil