18 Temmuz 2012 Çarşamba

Aquababies

Benim minik su kuşum suyu çok sevdiği için ayaklandığı anda havuza gönderme fikrim var. Su Asya'yı çok rahatlatıyor. Sanırım anne karnında sanıyor kendini. Küvetteki ilk banyomuzda tüm vücudunu suyun içine sokup yüzdürdüğümde ne çok rahatlamıştı. O gün bugündür seviyor banyoyu. Ben de Minnoşu havuza gönderebilir miyiz acaba diye düşünürken  gazetede bir röportaja rastladım. Anneler günüydü, çocukları sayesinde iş sahibi olan bayanların röportajlar vardı. Aquababies ile tanışmam böyle oldu. Siteyi inceledim doğumdan 12. ayına kadar olan bebekler de programa dahil olup yüzme öğrenebiliyorlarmış. Daha da önemlisi suyun altında yaklaşık 20 sn nefeslerini tutabiliyorlarmış. Haftada bir gün yarım saat olmak üzere 5 hafta süren programda her hafta başka bir beceri öğretiliyormuş bebişlere. 5 haftalık program ücreti 375 lira. Tüm bunlar iyi güzel ama sorun şu ki bu programlar sadece İstanbul'da :( Neden Ankara'da böyle bir program yok diye bayağı üzüldüm. Bu işin sonunda Minnoşu her hafta İstanbul'a götürmeyi bile düşündük. Tüm minikler suyu sevsin su ile büyüsün diye Ankara'da şube açıcam bu gidişle.  


Su içindeki şu miniğin tipine bakar mısınız ne kadar da mutlu :)

1 yorum:

  1. Ben de düşünmüştüm bir ara, sonra olmadı ama merak ediyorum çok :)

    YanıtlaSil