8 Temmuz 2012 Pazar

Bebeğim Banyoyu Çok Severmiş

Benim minik kuşum ilk banyosunu göbüşü düşünce yaptı ve o banyo ile birlikte suya aşkı başladı. Kova burcu su burcu ondan mı bilmem suyu çok sevdi. Daha banyo yaparken gık çıkarmış değil hele de bu aralar banyoda gülücükler saçıyor. Hamile iken gittiğim Ayşe Öner in seminerinde bebek banyosunu öğrenmiştim. Minnoşumun ilk banyosu küvette yüzerek geçti. Gerçekten küvette yüzmek onu süper rahatlatmıştı herkese tavsiye ederim. Buna rağmen bir bebek alışverişinde bence en gereksiz şey bu bebek küveti biz  tam üç kere kullandık küveti. Biri bu ilk banyomuzdu ikincisi kırkımız çıktığında üçüncüsü yengem yıkanırken görmek istediğinde :) Yani hiç almasak da olurmuş. Ben ilk zamanlar elimde tutuyordum babişko da duşla suyu tutuyordu minicik kızım kolayca yıkanıyordu. Hatta poposunu lavaboda yıkıyordum belden aşağısı mis gibi oluyordu. Asya ağırlaştıkça ve hareketleri arttıkça bu durum değişti şimdi birlikte banyoya giriyoruz. Ben onu yıkayıp Doğan'a veriyorum o giydiriyor ya da tam tersi. Ama biz bu işi ilerlettik artık hem banyosunu yaptırıyoruz hem de çıkıp giydirebiliyoruz. Tabi bu duruma hava sıcaklıklarının etkisi büyük. Şubat ayında banyo yaptırırken odayı hamam kıvamına getirip banyodan sonra odasına getirip büyük bir ritüelle giydirirdik. Şimdi banyodan çıktık mı bi body bize yetiyor. Ben banyo ürünlerinde tercihimi Mustela dan yana kullandım. Çok çok memnunum. Zaten tüm kozmetiklerimiz musteladan .
Bu bizim masaj için kullandığımız nemlendirici vucut losyonumuz


Şaşkın ördeğim




Su yutuyorum imdattttt :)
Ağzımı kapatayım bari :))
Banyo sonrası keyfimiz bi çay söyleseler de içsek :))
Önce bezimizi bağlayalım da kazaya sebebiyet vermeyelim
Sıra masajda
Sırma saçlarım da kurusun tam olsun



Uykuya hazırım

1 yorum: