1 Temmuz 2012 Pazar

Yaşasın Dönüyorum

Benim dünyalar güzeli kızım 4 ay 12 günlükken döndü. Her sabah olduğu gibi gülücüklerle uyandı. Emzirip karnını doyurdum minnoşun. Sonra kendi kahvaltımızı hazırlamak içi mutfağa gittim. Minnoşu oturma odasına oyun halısının üzerine oynasın diye bırakmıştım. Birden oturma odasından bir ses yükseldi böyle ağlama desem değil bağırma desem değil değişik bir tondaydı. Geldim bi baktım ki benim minnoş sırt üstü yatarken yüzüstü pozisyona gelmiş sağ kolu da altında kalmış onu kurtarmak için zorluyor benimki :) Takip eden günlerde bir iki defa daha tekrarladı bunu çok sevimli oluyor ama tam olarak beceremiyor bence :) Dördüncü ayını doldurmak üzereyken sağa sola dönmeyi keşfetmişti. Önce ayaklarını keşfetti onları tutmaya çalışırken poposu sağa devrildiğinde sağa dönüyordu, sola devrildiğinde ise sola :) Bu işi de daha bilinçli olarak yapabilmiş değil yani :)) Ama benim kızın şu ara en iyi yapabildiği şey pergel şeklinde dönmek. O nasıl mı oluyor anlatayım: Şimdi kafa sabit duruyor ayaklar oynaya oynaya yön değiştiriyor. Bi bakmışım düz duran minnoş yan olmuş. Hatta tam tur dönmüş kafa ayak yer değiştirmiş. Bu durumarda hep iyi ki kendi yatağında yatmaya başladı rahat rahat dönüyor ne güzel diyorum. Güzel kızım seni çok seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder